torstai 5. joulukuuta 2013

5. Umin kulmakarvat



Niisk, tää mun kalenterijuttu ei enää sujukkaan niin sutjakkaasti. Lisäksi olen tänään isälläni, eikä täällä ole mitään kuvanmuokkausohjelmia.

No mutta asiaan! Pikkusikoni ei ole  koskaan näyttänyt nukkensa Umin kulmakarvoja. Ne ovat hänestä niin surumieliset. 
Päätin sitten suorittaa suuren paljastuksen: Näytän Umin kulmakarvat! (nyt sain tän kuulostamaan rikokselta, mulla on Armilta lupa ja kaikkea :D)











Tässä ne nyt ovat! Ihanan surumieliset kulmakarvat, täytyy sanoa :)


Täällä helsingissä satoi muuten tänään lunta (ainakin kampin alueella). Sitä satoi noin klo 11 maissa. Olin niin innoissani että ryntäsin ulos ilman ulkovaatteita, tosin kengät mulla tietenkin oli :D
Olipa joulunen fiilis! Ikävä kyllä se ohuen ohut harso katosi yhtä nopeastikkin kuin tulikin… Voisikos se kunnon lumi jo tulla? Come on! Huomenna on jo joulukuun kuudes! C;

4 kommenttia:

Kommentit piristävät aina! ♥