lauantai 14. joulukuuta 2013

14. Helsinki miitti 7.12.



Jes, sain julkaistua tämän kalenteriluukun ajoissa! Uskomaton onnistumisen tunne :D ironiaa... (yhdessä postauksessa siis ilmoitin että näitä luukkuja tulee vain joka toinen päivä, jos joku alkoi ihmetellä)

Mutta asiaan, olin viikko sitten elämäni toisessa miitissä. Oli aivan mahtavaa!! :) Paikalla oli tosi mukavia tyyppejä ja ihania nukkeja *-*.

Lisäksi monet kehuivat Akemin kustomia! Ette tiedäkkään kuinka otettu olin ^v^. Jotkut jopa kyselivät otanko vastaan kustom tilauksia 0.0! Olen unelmoinut sellaisesta niin usein, ja nyt jotkut olivat oikeasti kiinnostuneita!! Jeee!!! ;D
Ikävä kyllä huonomuistisena olen jo autuaasti unohtanut ketkä kustmomeistani olivat innostuneita… Jos tätä siis lukee joku miittiläinen joka oli aidon kiinnostunut kustomeistani, niin iloittakaa toki kommentteihin C;! Voidaan vaihtaa sähköposteja ja jutella asiasta enemmän~ Hinta olisi suolaiset 30 euroa, johtuen kaikesta vaivasta ja laadukkaista välineistä.



Kuville muuten kävi jotain… ne ovat sairaan huonolaatuisia! Johtuu varmaan sitä että latasin ne niin kiiressä, niin ne eivät ehtineet latautua loppuun asti ;<. Mulla tarjoutuu ensimmäinen mahdollisuus uudeleenladata nämä vasta parin päivän päästä, siihen asti näiden pitää olla pieniä ja suttuisia.
Ne eivät muutenkaan ole mistään mahtavimmista päästä, kun olin siellä niin innoissani juttelemassa muiden kanssa jne, että unohtui ihan kuvata :D

Kaikki asettelivat nukkejaan esille ;> Rajasin kuvan niin ettei kenestäkään näy mitään, mutta jos kukaan haluaa, niin poistan tietenkin tän kuvan!









Joku toinen kuvasi tätä dallia kasviseinä taustalla. Hyökkäsin paikalle ottamaan pari kuvaa ;D














Pikkusiskoni umi C;





Ryhmäkuva!






Siinä oli! Näiden kuvien ottohetkellä oltiin kluuvin kauppakeskuksessa, tuossa takana oli iso kasviseinä. Ei oikeen tiedetty oliko ne kasvit aitoja vai ei. Mä kyllä uskoisin niitä aidoiksi!

Tuolta jatkettiin vielä Manga cafehen. Se oli ensimmäinen kertani siellä! Köyhänä pummasin muilta pockyja :D

Tähän tuli ihan valtavasti tekstiä. Ehkä se johtuu siitä kun oon näin innoissani?

eipä tässä muuta, enää 10 päivää jouluun!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina! ♥