tiistai 3. joulukuuta 2013

3. Haaste

Tämän päivän luukku sisältää haasteen. Ajattelin että kyllä sekin varmaan lasketaan, vaikkei se kovin pullipillinen juttu olekkaan C;

Elikkäs Missu haastoi minut äskettäin. Haasteen idea on tämä:
1) kerro itsestäsi 10 asiaa 2) vastaa haastajan kymmeneen (10) kysymykseen 3) keksi itse 10 kysymystä, ja haasta bloggaajia vastaamaan niihin.

Ja nyt 10 faktaa minusta:

1.
Saan jouluna toisen pullippini! Enempää en kerro, mutta nimi ja luonne on hiomista vaille valmis. Ok! Ehkä viitsin kertoa nimen jo täällä… Se on Zuki C: Hieman erikoinen nimi, mutta erottuu kivasti, on lyhyt ja sopii mielestäni hyvin tulevalle pullipille :)

2.
Toivon todella että saisin syntymäpäivälahjaksikin yhden pullipperheen jäsenen. Katsotaan saanko, toivon niin! 
Syntymäpäiväni ovat 7. tammikuuta, eli melko pian.

3.
Äh, alkaa jutut loppua :D 
Oon mun (koulu) kaveriporukan pisin. Oon 170 ja risat (en oo viittinyt lähiaikoina mitata, en halua tietää paljon oon siihen päälle) Ja mun kaikki kaverit on lyhyitä. Ainakin mun näkökulmastani :D Onneksi meiän luokan pojat on alkanu kasvaa, enkä (varmaan) oo enää luokan pisin! Näytän mielestäni sirkalta kun oon pituuteni lisäksi hoikka ja pitkäjalkainen :D 
4.
En meikkaa. Käytin viimevuonna ripsaria, mutta se on nyt jäänyt lähes kokonaan. Onneksi ripseni ovat luonnostaan mustat ja aika pitkät, niin että vain taivutan ne aamuisin. Mitään muita meikkituotteita en muutenkaan käytä, juhia lukuunottamatta. En tiedä miksi, mutta mun pään sisällä se tuntuu fuskaamiselta :D Tai jotenkin se harmittais mua että mulla on meikkiä, mutta mä tiedän että siellä alla mä en oikeesti ollankaan näytä siltä. Mua ei kyllä ollenkaan haittaa muiden meikkaaminen, vain itseni ;D

5.
Jatkan vielä ulkonäköpuolella, tästä on helppo keksiä jutun juurta!
Eli hankin viime kesän lopussa pieleen menneen permanentin. Olisin halunnut sellaiset "luonnonkiharat" mutta sen siaan mulla meni hiukset paljon huonompaan kuntoon ja kiharat suoristui jo saman päivän aikana :/ Vieläkin kyllä harmittaa! Lisäksi pituudesta lähti aivan valtavasti (mun mittakaavassa) Ja hiuksia kerrostettiin niin rajustu, että latvat jäi aikas ohuiksi. 

Nyyh, mun hiukset ennen permistä ja leikkausta! En löytäny järkevää kuvaa mun hiuksista permanentin jälkeen.


6.
Haluan johonkin pullip-miittiin!! Haluan tutustua uusiin tyyppeihin :D

7.
Usein kun jännitän, tai oon uusissa tilanteissa, saatan heittäytyä aivan ylisosiaaliseksi (niinkuin vaikka miitissä). Siis niin paljon että mua hävettää jälkeenpäin. Yritän puhua kaikille ja olla mukava niin että se saattaa mennä överiksi. Puhun myös usein huomaamattani kovaa. 
Tosin välillä saatan jännittäessäni myös olla (melko) hiljaa. Hmm… Ristiriitainen juttu :D

8.
Oon muutenkin tosi kova puhumaan. Se ei siis mee niin että jännittäessäni puhun paljon ja kun oon tosi läheinen jonkun kanssa oon aivan hiljaa :D. Mutta musta tuntuu että uusissa tilanteissa ja uusien ihmisten kanssa on jotenkin pakollista sen että keksii jutun aihetta. Sitten läheisten ihmisten (ystävien, perheen) kanssa ei ole pakko puhua.

10.
Siitä hyvä esimerkki on vaikka se, että kävellään mun yhden kaverin kanssa kadulla. Aluksi papatetaan ihan hirveesti kaikesta ja nauretaan, mutta kun se juttu on ohi niin kävellään pitkän matkaa ihan hiljaa. Ei missään vaivaannuttavassa hiljaisuudessa, ei me oikeastaan kunnolla edes tajuta sitä. Eikä sen hiljaisuuden ajan mieti kokoajan että mistä pitäisi puhua. Sitten jommalla kummalla tulee vaan joku juttu mieleen, ja se sanoo sen. Sitten me aletaan taas puhua :D Kuulosti oudolta näin kirjoitettuna, mutta siis se menee. Riippuu päivästä, välillä kaikilla on niin paljon asiaa ettei mitään hiljaisia taukoja tule :DD
Tuo ei kyllä ollut fakta, mutta en keksi enempää niin se saa nyt käydä faktasta ;)



Sitten kysymyksien vuoro:

x Minkä tavaran (vaate, nukke, kännykkä, tietokone, mikä tahansa) ottaisit jos saisit ilmaiseksi? Miksi juuri se?
Hmm… No kyllä uuden Iphonen voisi ottaa, mun käytettynä (äidin vanha) saatu iPhone 4 on elämää kokenut, ja siinä ei enää oikein toimi kiinni eikä päälle laitto napit :D Tosin musta oikeasti tuntuu että se on paranemassa! Yhessä välissä ne ei toiminut ollenkaan ja nyt ne toimii oikealla tekniikalla painaessa.

Äh, unohtakaa ylempi! Mä ostaisin jonkun tosi ihanan sold out pullipin, bjd:n tai vaikkapa ison kasan laatukkaita käsintehtyjä nukenvaatteita (pullipeille jne.). Kyllä se kännykkä vielä kestää!

x Käytätkö Facebookia, Instagramia, Twitteriä, Pinterestiä yms. sosiaalista mediaa? Miksi, tai miksi et?
En. Olin facessa, mutta se alkoi ihan hirveästi kyllästyttämään. Bloggaamisesta ikäänkuin hyötyy jotain (oppii kirjoittamaan, valokuvaamaan jne.) mutta vaikka olisi ollut viikossa 5 tuntia facessa, tuntui että se oli yhtä tyhjän kanssa. Tai pikemminkin että menetti jotain. Instaan loin tilin, mutta sekin aivan unohtui. Ja on mulla twitterkin, mutten ole ikinä jaksanut twiitata edes kertaa… :D:D

x Millaisista kirjoista pidät?
Sellaisista johon imeytyy! Ja jonka päähenkilöön voi samaistua :) Esim. nälkäpelikirjoissa mua alkoi jotenkin ärsyttämään se Catniss loppua kohti. En tiedä miks, mutta se kyllä häiritsi kirjaan keskittymistä!
Lähiaikoina ei ole tullut niin paljoa luettua, on ollut jotenkin vapaa-aika täynnä. Nyyh… Pitäisi lukea :<

x Entä elokuvista?
Ei mitään saippua-oopperaa. Eikä sovinistisia räiskintäleffoja! Eikä varsinkaan kauhua! Pelkään kauhuleffoja ehkä jopa enemmän jälkeenpäin kuin katsontahetkellä. 

Elokuvamakuni myös hieman vaihtelee sen mukaan millaisella mielellä olen. Välillä haluan nähdä kevyttä komediaa (joka kyllä taitaa välillä mennä tuon saippuaoopperan puolelle) ja kyllä toimintakin voi mennä, kunhan siinä on muutakin. Jaaaa... varmaankin vähän kaikki kelpaa :D


x Soitatko mitään instrumenttia?
Enpäen

x Kuvaile itseäsi kolmella (3) sanalla.
Tää on hankala :D
Sosiaalinen, pitkäjänteinen (siis että jaksan keskittyä yhteen asiaan pitkän aikaan), perfektionisti.

x Viisi (5) asiaa, joiden toivot joskus elämässäsi toteutuvan?
Hmm… Toivon että rakastun johonkuhun ja hän minuun. Toivon että saan hyvän työn.
Toivon että saisin uusia ystäviä. Toivon että saan kokea kaikenlaista ja nähdä maailmaan. 
Toivoisin että pääsisin Japaniin ( :D )

x Mihin maahan haluaisit ehdottomasti matkustaa joskus?
Hahaa!! Japaniin :D Ja useisiin muihin maihin!! Rakastan matkustamista <3<3!

x Oletko allerginen millekkään? Jos olet, mille?
En. Mutta uskon että vanha laktoosi-intorelanssini on nostamassa päätään. Tosin se ei ole allergia.

x Millaisen ammatin haluaisit tulevaisuudessa?/Millä alalla työskentelet?
Haluaisin tehdä jotain taiteellista. Mahdollisuuksia on monia, enkä ole aivan varma vielä :)

Valmista! Ikävä kyllä en kiireissäni ehdi keksimään kysyksiä enkä haastamaan ketään. Ehkäpä sitten seuraavalla kerralla :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina! ♥