perjantai 17. tammikuuta 2014

Ahh kuinka kesäistä~


Ai muutko postailee jo lumikuvia? Noh… Kyllä minäkin olen jo Aksua ehtinyt siellä kuvailla, mutta kuvat ovat aivan muualla kuin missä minä nyt. Onneksi multa löytyi täältä luonnos jossa on valmiiksi kuviakin, ettei postaamattomuuteni nyt aivan liikaa veny! Kuvat on otettu pitkästä aikaa Suomenlinnassa.
Kuvien ottamisesta on useampi viikko, joten lumesta ei näy hippuakaan ja tunnelma on kesäinen. Tuntui oikeastaan niin kesäiseltä että pakotin Akemi paran mukaan pelkkä kesämekko päällään… Se näytti niin viileältä että lisäsin sentään alushameen, sellainen varmaan lämmittää pikkaisen?

Luvassa vain sekalaisia kuvia, ei mitään shoottia tai sen ihmeempää ;) 

Kuvia ei ole tällä kertaa ladattu flickrin kautta, koska ne on tallessa vain täällä luonnoksissa… Joten laatu on hirveää katseltavaa. Toivottavasti kuitenkin pystytte nauttimaan näistä jotenkuten :)














Little stalker 8)















Akemi: Hmm?


Akemi: Miksi tähän on maalattu ikkuna? ''0.0 (ja vieläpä huonolaatuisesti!)



Jonkin ajan päästä:
Minä: Aksu! Tule katsomaan, tässä talossa on vielä enemmän maalattuja ikkunoita.


Akemi: Eiku tuu sä katsomaan mitä minä löysin!


A: Hih, pullipkokoisen vesiliukumäen ^u^


A: *laskeutuu ränniin*



A: Ja eikun kokeilemaan owo!

Minä: EIIIII!!!



Tähän kohtaan mun pieni turinatuokio:
Tuosta oli juuri kävelemässä ohi hyvin vanha (suorastaan muinainen) mummeli kun kuvasin tuota vikaa kohtaa. Se pysähtyi jonkin matkan päähän ja jäi katselemaan kun valokuvasin Akemia. Ei mikään maailman edustavin juttu mulle, olin just asetellu nuken kyykkyyn vesiräniin ja sitten valokuvailin sitä. Miltäköhän näyttää ulkopuolisesta, kun se ei tiedä että kuvaan tarinaa? :DD

Noh mutta sitten otin kuvan mahdollisimman nopeasti (koska mua hieman hävetti :D) ja kun nousin seisomaan kuulin että se mummo sanoi tosi hiljaa jotain. Menin siihen sen viereen ja kysyin että mitä ja se vastasi tosi hiljaisella äänellä että "Onko tuo sinun nukkesi?". Vastasin että on ja nostin akemia lähemmäs mummoa. Sitten se mummo otti hanskansa pois ja koski akemin kasvoja tosi liikuttavasti, silleen hirveen varovaisesti :) Se kehui Akemia tosi kauniiksi (kahesti) ja sitten jatkoin matkaa. Ai että se mummo oli söpö! Kävi pikkuisen sääliksi kun jatkoin matkaa ja se jäi katsomaan mun perääni :<





Tässä välissä puin Akemille villatakin, tuolla oli aivan jäätävän kylmä ja tuntui suorastaan julmalta kuljettaa sitä (elotonta esinettä) ulkona pelkkä mekko päällä!

Yksi lempparikuvistani! ;)







Akemi kuuntelee meren ääniä


Yritin ottaa Akemista kuvan mahdollisimman vihreässä ympäristössä ;) Ei kyllä ihan onnistuntu :D


















15 kommenttia:

  1. Vika kuva oli tosi söpö <33 :3 Ja kaikki muutkin kyllä <3

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia.Tykkäsin niistä oikein tosi paljon ♥

    VastaaPoista
  3. Aaaww, Akemi on tosi ihana! <3 rakastan sen face-uppia. c:
    Voooi, toi mummo-juttu oli ihana! ;W; melkein tuli tippa linssiin. :') sulla on älyttömän hyvä laatuisia kuvia joka postauksissa. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee!! Kiitos <3 Ihana että pidät neidin face-upista :))
      Mahtavaa kuulla että mulla on hyvälaatuisia kuvia, seuraavalla kerralla lataan sitten taas flickirn kautta ;) Ja se mummo oli kyllä ihan hirmuisen sympaattinen!

      Poista
  4. tykkäsin tosi paljon vikasta :d akemi taas ihanana niinku aina :d sun kannattais muuten tehä custom shop ;) vinkvink

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) Vika oli ihan munkin leppareita. Ja että custom-shop? Hmmm… itelläkin on käynyt mielessä, ehkä kohta kun oon vielä customoinu vielä pari nukkea lisää ;))

      Poista
  5. Aivan Ihaniamahtaviasuper kuvia taas kerran!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥ * w * Akemi on täydellinen! Rakastin etenkin vikoja kuvia aivan äääälyttömän paljon <33 Unohdin viime postauksessa mainita sun blogin, mut nyt asia on korjattu! n w n
    Sun blogin linkki on mun uusimman postauksen lopussa ^_____^ Täs on linkki:

    http://dreamwithdolls.blogspot.fi/2014/01/luntaaaahhh-w.html#

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos kiitos (+ kiitos vielä tuhat kertaa) jälleen kerran!!! <3<3<3 heh, kaikki näyttää pitävän noista vikoista kuvista! :D
      Ja oon ihan hirveen kiitollinen ja onnellinen kun mainitsit mun blogin <3<3 Sain lukijoitakin lisää O.O Mahtavaa kun täällä nettimaailmassakin on sun laisia ihania ihmisiä <3

      Poista
  6. Ihania kuvia ^u^ Mietin tässä että ku kyselin siitä Akemin vanhoista stock hiuksista ja miten leikkasit ne, niin itsekun en ehkä kuitenkaan uskalla leikata mun pullipin Akien hiuksia, nii voisitko sä leikata ne? Sellaset mitkä Akemilla oli ois tosi kivat! :3 Voin tietty maksaakki jos haluut, voisin tulla teille tyyliin joku viikonloppu tms ^^ Kerro ihmeessä jos sopii >u< (Oon siis Pinja jos et jostain syystä tienny :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) Tietty voin leikata Akien hiukset :) Tää on ihan kunnia kun muhun luotetaan nukkeasioissa näin paljon :D Ja en mä siitä mitään maksua pyydä, teen se ihan mielelläni! Ensi viikonloppu on iiihan täynnä ohjelmaa ja sitä seuraavakin… Mä voisin tulla joskus viikolla auttamaan sua? Jutellaan lisää irl! ;D

      Poista
  7. Awwwssss! Akemi niin so kawaiii♡♡♡♥♥♥♥mistä tilasit ton peruukin niin söde









    nun♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos hirmuisesti!<3 Aksun peruukki on lutsista :)

      Poista

Kommentit piristävät aina! ♥